سرد کردن شیره چاشنی داخل دستگاه همزن



تهیه حلوا ارده در کارخانه تولیدی آن مراحل مختلفی دارد. بهرحال یک حلوا ارده خوشمزه باید فرایندهای گوناگونی را طی کند تا به عنوان یک صبحانه مقوی یا میان وعده سالم سر میز ایرانیان دسر دوست، حاضر شود.

بعد از تخلیه شیره برای تهیه چاشنی حلوا ارده به مرحله مهم بعدی یعنی سرد کردن شیره می رسیم. این عملیات در داخل دستگاه همزن صورت می پذیرد.

برای دستیابی به یک حلو ارده باکیفیت و دلپذیر، سرد شدن به موقع شیره نکته مهمی است که نیاز به تجربه و مهارت تولیدکنندگان این محصول دارد.

یکی از دلایل سرد کردن شیره چاشنی، رسیدن به یک دمای متعادل برای مخلوط شدن با ارده می باشد. از طرفی شیره داغ ممکن است به بافت عصاره چوبک و سفیده که ماده ای لطیف و کف مانند هست آسیب بزند و به اصطلاح آن را بسوزاند.

انجام دقیق تمام این مراحل کمک می کند حلوا ارده خواص شگفت انگیز خودش را به صورت کامل حفظ کند.

ایرانیان به عنوان مصرف کننده اصلی حلوا ارده، فقط به دلیل مزه خوشمزه و دلپذیر این محصول طرفدار آن نشده اند. بدون شک کالری حلوا ارده که شامل مقادیر معینی آهن، فسفر، پروتئین و کربوهیدرات است نیز محبوبیت این ماده خوراکی شگفت انگیز را در نزد مردم بیشتر کرده است.

فرآورده های کنجدی حاجی شابلی

شرکت تولیدی حاجی شابلی فعال در حوزه تولیدات انواع حلواارده،‌ ارده، روغن ارده، روغن کنجد، حاجی بادام، کرم ارده و ارده شکلاتی به عنوان یک برند معتبرو خوشنام، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را در کشور ایران به خود اختصاص داده است. از بهترین محصولات این شرکت می توان به اره ممتاز 400 گرمی حاجی شابلی، حوا ارده ممتاز 800 گرمی حاجی شابلی و روغن ارده 900 گرمی کنجد اشاره کرد که از لحاظ استانداردهای کیفیت، جز بهترین تغذیه های سالم و ارگانیک ایرانی محسوب می شود. استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌ها، آسیاب‌ها و رویه‌های موجود برای تولید محصولات حاجی شابلی، کیفیت‌ و سلامت را با هم به مشتریان این برند هدیه میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
لینک کوتاه

https://hajishaboli.com/?p=3653

فهرست مطالب