ورز دادن حلوا ارده در دستگاه همزن

حلوا ارده یکی از دسرهای دلپذیر، خوشمزه و سنتی ایرانی است که از قدیم الایام بر سر سفره های مردم و یا به عنوان یک میان وعده مغذی سرو می شد. در حال حاضر این دسر خوشمزه بیشتر به عنوان وعده صبحانه یا بجای قند و سایر شیرینی جات در کنار چای مورد استفاده ایرانیان قرار می گیرد. آنچه از دسر حلوا ارده یک ماده غذایی مقوی ساخته است موادی مثل کنجد ، شیره و… می باشد که خواص بسیار زیادی دارد. اما حلوا ارده هم مانند هر خوراکی خوشمزه دیگری باید مراحل مختلفی را طی کند تا در بسته بندی های متنوع و با کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

بعد از سرد شدن شیره و افزودن آن به مواد اولیه که از قبل آماده شده است نوبت به وَرز دادن و ماساژ دادن حلوا برای ترکیب کامل چاشنی و حلوا در دستگاه همزمن می رسد. این مرحله تا رسیدن حلوا به یک بافت نرم و لطیف ادامه پیدا می کند.

روشن است که انجام صحیح این مرحله تاثیر زیادی بر ظاهر، رنگ و یکدستی حلوا ارده خواهد گذاشت.

فرآورده های کنجدی حاجی شابلی

شرکت تولیدی حاجی شابلی فعال در حوزه تولیدات انواع حلواارده،‌ ارده، روغن ارده، روغن کنجد، حاجی بادام، کرم ارده و ارده شکلاتی به عنوان یک برند معتبرو خوشنام، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را در کشور ایران به خود اختصاص داده است. از بهترین محصولات این شرکت می توان به اره ممتاز 400 گرمی حاجی شابلی، حوا ارده ممتاز 800 گرمی حاجی شابلی و روغن ارده 900 گرمی کنجد اشاره کرد که از لحاظ استانداردهای کیفیت، جز بهترین تغذیه های سالم و ارگانیک ایرانی محسوب می شود. استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌ها، آسیاب‌ها و رویه‌های موجود برای تولید محصولات حاجی شابلی، کیفیت‌ و سلامت را با هم به مشتریان این برند هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
لینک کوتاه

https://hajishaboli.com/?p=3633

فهرست مطالب